All Categories
Featured
Met prachtige zalen en leuke activiteiten is dit de beste locatie voor een bruiloftsfeest - event driven. Ook wanneer jullie gasten vanuit het hele land willen ontvangen is dat geen probleem. Neem voor meer informatie contact op met onze medewerkers, we plannen graag een rondleiding met jullie in. Een bruiloft organiseren is vaak een behoorlijke kostenpost
Je kan het zo uitgebreid maken als je zelf wil. De uitdaging van de meeste bruidsparen is het organiseren van een betaalbare bruiloft. event palace. beurs organiseren. We delen vijf tips met jullie hoe je zo goed mogelijk een betaalbare bruiloft kunnen organiseren. : Overleg samen goed hoeveel gasten jullie willen uitnodigen - hemisphere event. Wie vraag je wel of niet? Dit kan lastig zijn
: Kies voor seizoen bloemen. Deze zijn vaak goedkoper dan de bloemen die buiten het seizoen te koop zijn. Vraag een bloemist eventueel om advies (coleman event shelter xl). Of schik zelf een boeket met losse bloemen. : De decoratie kan worden uitbesteed, maar de eenvoudige decoraties kunnen jullie zelf maken. Vraag eventueel hulp van vrienden of familie bij het maken van de decoraties
Dit zijn ook behoorlijke kostenposten (z event 2023). Overweeg om jullie kleding te huren of zelfs tweedehands aan te schaffen. : Ga voor een lokale trip, in plaats van een verre reis naar het buitenland. Je kan ook overwegen om een aantal dagen weg te gaan in plaats van een week of langer
Hou rekening met zaken die je tweedehands kan aanschaffen, zoals jullie kleding - event brussels. Stel een weloverwogen gastenlijst op. Voor elke gast betaal je immers een hoop geld. Ga voor seizoen bloemen en maak zelf decoratie om kosten te besparen. Wat de huwelijksreis betreft kan je kiezen voor een lokale trip of een korte(re) reis
De historische uitstraling van de zaal zet de toon. cake event - kick off meeting. De fraaie afwerking (hoge kwaliteit) maakt het plaatje af, zeker als je kijkt naar de luxe faciliteiten. De Doorrit en 't Koetshuis zijn andere toppers in het aanbod trouwzalen (personeelsfeest vieren). Absoluut geschikt voor een bruiloftsfeest in de buurt van Drenthe, Friesland of Groningen
De uitstraling van de zaal zorgt voor een knus gevoel. De bruid kan een grootse entree maken door de grote openslaande deuren. Qua opstelling adviseren we het bruidspaar vaak om plaats te nemen in de erker - logo event. Jullie gasten zitten op stoelen langs het 'gangpad'. Ook de trouwambtenaar kan achter het spreekgestoelte plaatsnemen in de erker
Het Koetshuis is de grootste van de drie. Deze zaal beschikt over een podium en ruime dansvloer. Geschikt voor 100+ gasten. De Doorrit zit naast het Koetshuis. Qua stijl gelijk, alleen iets smaller (event bureaus). We adviseren deze zaal voor 50 tot ongeveer 100 gasten. Als laatste benoemen we het Steakhouse. Een zaal met houten uitstraling en warme sfeer
Uiteraard begeleiden en helpen we jullie in het maken van de keuze. incentive reis. We geven advies en tips mee (event hub vs event grid). Het is mogelijk om langs te komen voor een rondleiding en vrijblijvende offerte (jumla event). Op basis van jullie wensen en behoeften nemen we deze dag van begin tot eind door. Dankzij jarenlange ervaring met het organiseren van bruiloften en feesten kunnen we vaak goed inschatten wat wel en niet werkt
OpeningstijdenJe bent van harte welkom tussen 19.00 tot 23.00 uur. Hoe bereik je de ons? Er zijn een aantal opties om ons te bereiken: FietsJe vindt de Brielse Boer op Maasdijk 18, Zwartewaal. Rijd op het erf tussen de twee schuren door - bd choc event. Vervolgens sla je twee keer rechtsaf en parkeer je je fiets op het terras links naast de evenementenlocatie
Stuur je chauffeur naar Maasdijk 18, Zwartewaal. Rijd op het erf tussen de twee schuren door en stap uit op de daarvoor bestemde plek (kraainem event). Met de autoParkeren geschied op de parkeerplaats aan de Buitengronden (navigatie adres: Buitengronden 7, 3238 LZ Zwartewaal). Dit is de parkeerplaats tegenover de boerderij. Boer Nico verwelkomt je met zijn tractor en huifkar (met lage instap) en pendelt elke 20 minuten van de parkeerplaats naar de evenementenlocatie
Indien je minder valide bent, mail dan even naar , Je ontvangt dan een parkeerkaart voor een plekje op het erf. BetaalmogelijkhedenBij de bar kun je pinnen en contant betalen. teams live event. Per standhouder kan dit verschillen dus het is wijs zowel pinpas als contant geld mee te nemen. Bedrijfsevenement. Er is op de locatie geen pinautomaat aanwezig om contanten op te nemen
Latest Posts
Elegance Event Location
Event Materiaal Huren
Event Bruxelles